»Morda sva imeli različne poglede na to, kaj je 'zeleno', ampak pri sistemskih rešitvah, ki jih ima turizem pri nas na področju trajnosti in zelene sheme, je ona vztrajala in ta model nam vse druge države priznavajo kot izjemen.«
»Mogoče pri kakih podrobnostih, kako zagotavljati to zeleno, in da nimamo procesnih znakov kakovosti, ampak da imamo znake kakovosti za produkte, tako kot imamo pri gastronomiji Michelin, je morda največje strokovno razhajanje, ki ga imava.«
»Nadaljujemo in nadgrajujemo zeleno zgodbo slovenskega turizma z edinstvenimi in inovativnimi doživetji ter dejavnostmi nadgradnje Zelene sheme slovenskega turizma, kot je spodbujanje izločitve plastike za enkratno uporabo iz gostinske in turistične ponudbe.«
»Trend outdoor turizma je verjetno vsaj za nekaj časa nezaustavljiv. Mislim, da ga moramo sprejeti, ne nazadnje ni tako slab, če gledamo, je to del zdravega življenjskega sloga, prinaša pa s sabo določene nevarnosti.«
»Navdihujoč je tudi podatek, da je bilo v okviru nacionalnega certifikacijskega programa Zelena shema slovenskega turizma podeljenih že 163 znakov za trajnostni razvoj Slovenia Green. To je dokaz, da zeleno in varno v Sloveniji ni le obljuba, ampak dejstvo. Zato verjamemo, da bomo relativno hitro pridobili zaupanje gostov in jih prepričali z odlično raznoliko ponudbo.«
»Po nekakšnem celostnem prikazu Ajdovščine oziroma Castre smo nekoliko omejeni s podatki, viri, informacijami iz tistega časa in tudi finančnimi viri, ki jih imamo za to aktivnost. Ampak, verjamem, da bo produkt vseeno zadovoljil pričakovanja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju